wtorek, 15 maja 2012

Zakupy w The Body Shop


Parę dni temu otrzymałam przesyłkę z mojego ulubionego ostatnio sklepu TBS . Po zakupach maseł, musów i mleczek w spraju  przyszła pora na mgiełki  i  wody toaletowe.

Ponieważ międzyczasie całkiem nieźle poznałam asortyment The Body Shop wybór mgiełki oraz wody toaletowej  którą chciałabym mieć w mojej "kolekcji " nie był trudny.



I tak w moim koszyczku znalazła się woda toaletowa o zapachu Moroccan Rose (50ml)
(Wszystkim miłośnikom kwiatowych zapachów  polecam całą ich serię.)



Mgiełka do ciała  o zapachu marokańskich kwiatów pomarańczy (100ml)
Mgiełka ma działać  na naszą skórę nie tylko odświeżająco ale również nawilżająco. Biorąc pod uwagę brak alkokoholu w składzie jestem skłonna uwierzyć w  jej nawilżające działanie.


 oraz pędzel do różu.
U mnie niestety  nie sprawdza się przy nakładaniu różu.  Jest zdecydowanie za mały i za twardy.


The Body Shop  ma na  stałe w swojej ofercie przerózne rabaty i akcje promocyjne.
Ja załapałam się na 20% rabat  który był udzielany przy zakupie jednej z 3 toreb (pa 3 euro)

Obecnie dokonując zakupów za ponad 35 euro i wpisując kod rabatowy THEBODYSHOP2012
otrzymujemy dodatkowy rabat w wysokości 8 Euro.

Kod jest do wykorzystania do 30.06.2012.

7 komentarzy:

  1. Kiedyś w TBS wahałam się czy nie kupić perfum Moroccan Rose, ale w końcu zdecydowałam się na Yves Rocher - Bzowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nic nie miałam z Yves Rocher . Następnym razem jak będę w "mieście" będę musiała do nich zajrzeć. Dziekuję za komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wody toaletowe z TBS są moim zdaniem jakościowo lepsze niż te z YR :)

      Usuń
  3. Ostatnio będąc w TBS popsikałam się jedną z wód toaletowych i bardzo mi się spodobała. Niestety nie pamiętam nazwy, ale następnym razem będę musiała się jej bliżej przyjrzeć, bo ceny, zapachy i trwałość są zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię produkty z TBS. Nie mogę się doczekać nowych mgiełek do ciała . Niestety jeszcze nie dospnych w sklepie on-line w Niemczech.
      Dziękuję za komentarz :-)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. ah cos z pomarancza- oznacza, ze musze to miec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż musiałam sprawdzić i niestety to jest zapach raczej kwiatowy . Z pomarańcza nic nie czuję.
      Zapach marokańskich kwiatów pomarańczy.

      Usuń