środa, 5 września 2012

Polecenie kanału YouTube :-)

 
 
 
 
Witajcie Dziewczyny :-)
 
Jeśli nie znacie jeszcze kanału FoodDrugAndCosmetics na YouTube to bardzo Wam go polecam. Znajdziecie tam  przydatne informacje z dziedziny kosmetyki przekazywane przez przesympatyczną Studentkę Kosmatologii .
 
 

 

Wiele informacji jest pewnie większości z Was znane. Ja zawsze dowiaduję się z jej kanału czego nowego:-)
Na umieszczonym filmiku możemy dowiedzieć się paru szczegółów dotyczących składu kosmetyków.
 
 
pozdrawiam Was serdecznie
Asia


10 komentarzy:

  1. Znamy kanał, znamy :D Uwielbiam ją za prędkość mówienia i wrodzony luz :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znam tego kanału. W wolnej chwili chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ten kanał ale ostatnio w ogóle nie oglądam filmików na yt dziewczyna prowadzi też bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zauważyłam że jest i blog i zasubskrybowałam :-)

      Usuń
  4. Zapoznam się.
    Zapraszam Cię także do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń