poniedziałek, 1 października 2012

Mój wrześniowy box - edycja niemiecka

Witajcie

Wrzesień się skończył  a ja wciąż nie pokazałam Wam co znalazło się  w moim pudełku.

Tak więc oto  Douglas box of beauty z zeszłego miesiąca.

 
Produktem oryginalnym we wrześniu  była paletka brokatowych cieni Nyx (GCP09)

 Jestem z niej średnio zadowolona dlatego będę szukała dla niej nowego właściciela.

oraz  Jumbo kredka Nyx w kolorze czarnym


 
Kosmetyki do przetestowania na które się zdecydowałam to :

  •   Orlane  Anti-Fatigue Absolu to  krem o właściwościach regenerujących i przeciwzmarszczkowych na noc, który obiecuje nam aktywację mechanizmu regeneracji komórek w ciągu nocy.
Krem kosztuje 199 euro za 50 ml .
No za taką cenę musi robić cuda.


  • Maseczka  Ultratime  AnnaYake  o działaniu przeciwzmarszczkowym, wygładzającym , nawilżającym oraz uspakajającym.
"Ekspresowa pielęgnacja o natychmiastowym działaniu- wygładzająca maska żelowa anti-aging zmienia się na skórze w jedwabisty krem. Dostarcza skórze wilgotności, oczyszcza ją i nawilża. Pobudza naturalne funkcje skóry i chroni ją przed wolnymi rodnikami. Efekt to promieniejąca świeżość i jedwabista miękka skóra."
źródło:Douglas.pl
Cena takiej maseczki to 259 zł za 50 ml
 


  • odbudowujący spraj do włosów Alterna, który ma dostarczyć włosom połysku oraz je odżywić. Przeznaczony jest do włosów suchych. Można go używać na  włosy suche  bądź wilgotne jako ochrona termiczna.
 

 
  • oraz miniaturowa maskara Artdeco All in One .
"Tusz do rzęs All in One Mascara nadaje rzęsom wyjątkową objętość, pogrubiając je i wydłużając jednocześnie. Zapewnia wspaniały kolor przez cały dzień. Zawarte w tuszu woski roślinne, żywica z palmy kokosowej oraz akacji sprawiają, że rzęsy są sprężyste i elastyczne."
źródło Klik

    I to już wszystko :-)
     
     
     
    Proszę napiszcie mi czy mam umieszczać takie posty na blogu ?
    Zauważyłam, że wiele osób szuka poprzez wyszukiwarkę informacji o boxie i są to najczęściej czytające tego typu posty osoby.


    pozdrawiam Was serdecznie
    Asia :-)

    17 komentarzy:

    1. Ja chętnie czytam takie posty :) Jestem ciekawa co powiesz na ten krem- faktycznie cena powala!

      Buziaki,Magda

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to chyba najdraższy krem, którego próbkę będę miała przyjemność używać :-)

        Usuń
      2. We wrześniowym ShinyBoxie była próbeczka toniku firmy Zepter 300 zł prawie kosztuje chyba150 ml.. powiariowali z cenami :)

        Usuń
      3. ooo nie wiedziałam , że ta firma ma nadal kosmetyki. Fajnie móc wypróbować kosmetyki na które mało kto może sobie pozwolić .

        Usuń
    2. Ja też chętnie czytam o boxach :) Polski box of beauty moim zdaniem jest średni, ten - super :)

      OdpowiedzUsuń
    3. te brokatowe cienie jakoś do mnie nie przemawiają...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Do mnie również. Typowo Sylwestrowe cienie.

        Usuń
    4. Same markowe, super! apraszam Cię na mojego bloga.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to właśnie jest dobre w tym pudeku :-) Dzięki za zaproszenie :-)

        Usuń

    5. zapraszam do udziału w zabawie

      http://naturaija-violka42.blogspot.com/2012/10/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html
      pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję ślicznie za zaproszenie :)

        Usuń
    6. Brokat na powiekach również nie dla mnie :)) Ale reszta całkiem, całkiem :)

      OdpowiedzUsuń
    7. wow rewelacyjne są te cienie może średnio przydatne teraz ale w okresie sylwestrowo- karnawałowym jak znalazł ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Całe pudełko mi się podoba :) Cienie co prawda na Sylwestra ale do Sylwestra już niedaleko :D

      OdpowiedzUsuń
    9. umieszczaj :) myślę, że to był dobry pomysł, żeby zainwestować w to pudełko :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Bardzo ciekawy jest ten krem Orlane :))

      OdpowiedzUsuń