wtorek, 5 czerwca 2012

Czerwcowy Douglas Box of Beauty - Niemcy

Dziś o godzine 6 rano Douglas już po raz drugi umożliwił abonentom Douglas Box of Beauty skomponowanie  własnego pudełka  i ponownie wybór nie był łatwy gdyż znalazło się bardzo dużo świetnych  luksusowych maxi próbek.



Tym razem produktem oryginalnej wielkości , który znajdzie się w każdym pudełku jest puder ziołowy w średnim  odcieniu.
 Puder normalnie  kosztuje 10,95 euro

Hildegard Braukmann Jeunesse 'Puder Make-up' Mittel (10g)



A oto próbki na które się zdecydowałam  :

Dolce&Gabbana 'L'Eau The One' EdT - woda toaletowa  (5ml)
 oryginalna wielkość to 50 ml  w Douglasie kosztuje 69,90 euro






Orlane B21 EdP  - woda perfumowana (7,5ml)
 Oryginalna wielkość to 50 ml kosztuje  69,90 euro




Burts Bees 'Tinted Lip Balm' Hibiskus (4,25g)
 balsam ten traktowany jako próbka pojawił się w oryginalnej wielkości 4,25 g i kosztuje 7,95 euro







<><><><><>
<><><><><>
                           Smashbox Camera Ready BB Cream SPF35 Light (7ml)
                            można go kupić za 33 euro  za 30 ml


                                    I to wszystko łącznie z przesyłką kosztuje  w Niemczech 10 euro
                    Mam nadzieję , że i w Polsce wprowadzą boxy z możliwością wyboru próbek ,
                                gdyż jest to jedyna droga  do zadowolonego klienta:-)


                                      Teraz  nie pozostaje  mi nic innego jak oczekiwać na przesyłkę .


                               Co myślicie o tych próbkach  ?
                                Miałyście może już którychś z tych kosmetyków ? 







4 komentarze:

  1. Douglasowe boxy w Polsce wyglądają na ich tle marnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój drugi niemiecki Douglas box of beauty miał dokładnie to co ma się znaleści w tym miesiącu w polskim Douglas boxie! Może warto napisać maila i spytać czy planują coś podobnego jak w Niemczech ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć balsam do ust Burts Bees, słyszałam o nim wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Burts Bees mam i używam obecnie balsam miodowy. To mój ulubiony. Po żadnym innym balsamie nie czuję że usta są tak pięknie odżywione i nawilżone . Naprawdę polecam . Cena też o połowę niższa od barwionego.

      Usuń